December-fever - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Larissa - WaarBenJij.nu December-fever - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Larissa - WaarBenJij.nu

December-fever

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Larissa

27 December 2007 | Nederland, Amsterdam

Bon Pascu i Feliz aña nobo..!!!

Of te wel Fijne kerstmis en een gelukkig nieuw jaar..!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier wat heb geplaatst, dus het is weer hoog tijd om jullie wat te vertellen.

Met Sinterklaas was er hier niet echt veel bijzonders te beleven. Het wordt wel gevierd, maar ikzelf heb deze keer maar een jaartje overgeslagen.

Verder natuurlijk gewoon elke week gewerkt, daar is niet veel bijzonders over te vertellen.

Een van mn huisgenoten had van zijn werk een gigantisch kerstpakket gehad, waarvan hij al het eten ( '' ik kook hier toch nooit, nemen jullie het maar '' ) voor collectief gebruik had gegeven.

Megan, een meisje die hier meer dan een jaar is om voor kok te leren, heeft dus lekker al het eten gekookt en met nog 2 anderen hebben we alles lekker opgegeten. Het was bamie met kip en groenten. Eenvoudig maar het smaakte heerlijk..!

Een paar dagen voor Kerst was er een vuurwerkshow bij Mambobeach. Het zou om 20:00 u beginnen, dus we waren helemaal klaar om van de show te genieten.
Maar je moet niet vergeten dat je op Curacao bent, en dat het vuurwerk wel een om 22:00u zou kunnen beginnen...

De show zelf was supermooi, het duurde zeker 20 minuten en er was natuurlijk een grote spectaculaire eindknaller.

Na het vuurwerk was het natuurlijk een stormloop naar de parkeerplaats, en het duurde vervolgens 3 kwartier voor we enigzins op weg naar huis waren.Drama,maar toch een gezellige avond.

Met 1e Kerstdag hebben we met ongeveer 15 huisgenootjes geBBQ-d. Twee meiden zijn gedurende 2 weken op een huis aan het passen van Nederlanders, en hier was dus ruimte in overvloed om zoiets te organiseren.
We hadden voor 650 gulden aan boodschappen ingeslagen, we kwamen dus niks te kort.

Toen iedereen stampvol zat zijn we maar overgegaan op wat lekkere drankjes. Ook hebben we wat van die flauwe ( maar toch leuke ) spelletjes gedaan, en gekletst.

Het heeft de afgelopen weken wel regelmatig geregend, maar gelukkig tijdens mijn vrije dagen was het stralend weer.

Ik heb weer wat foto's geplaatst om het verhaal te verduidelijken.

Nog 3 weekjes en ik kom alweer terug naar het koude Nederland ( kou?! wat is dat ).

MENSEN VOOR EXTRA VEEL FOTO'S KIJK OP:

xxx Laris

• 27 December 2007 - 20:00

Cora:

Ik ben trots op jullie.Allemaal netjes je bordje leeg gegeten.
    Moesje XXXXX

• 30 December 2007 - 14:01

Sylvia:

Leuk weer eens iets van je te horen en te zien. Nog even afzien in die warmte en dan zien we je weer. Fijne jaarwisseling. Wij letten wel op je vader en moeder met oud en nieuw.
    Groetjes
    Sylvia

• 31 December 2007 - 16:07

Maik:

650 GULDEN???
    mooi dat het leuk is daar...kopm je wel snel weer een keertje hierheen

gelukkig 2008

• 02 Januari 2008 - 15:38

Jeanine:

650 gulden? Hoeveel euro is dat??

Zo te horen heb je het kerstdiner niet gemist haha.

Hee GELUKKIG NIEUWJAAR en geniet nog ff hard van die warme curacaose maandjes :)

• 29 Januari 2008 - 16:17

J.:

heee larissa!!

Leef je nog? ik zie bijna geen berichtjes meer van je!!! jammer hoor.
    Veel plezier nog!

Groetjes

• 29 Januari 2008 - 21:08

Larissa:

@ J.

ik ben ook al weer ruim een week in NL...wie ben je trouwens?