Aruba + FOTO's !! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Larissa - WaarBenJij.nu Aruba + FOTO's !! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Larissa - WaarBenJij.nu

Aruba + FOTO's !!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Larissa

30 November 2007 | Nederland, Amsterdam

Hoihoi,

hier het vervolg van het Aruba-avontuur.

Ik had op mn werk alles geregeld van de tickets, dus dat kon niet meer mis gaan. Paulien en ik zouden echt naar Aruba gaan..!

Op de dag van vertrek zijn we op tijd pgestaan natuurlijk. Rond 13.00u zou de vlucht gaan, en er was aangegeven dat we vanaf 2u van te voren in konden checken.

We besloten met de bus te gaan, aangezien de auto er max. 24 geparkeerd mocht blijven,eenmaal op het vliegveld.

Fijn,wij in een busje naar de stad om daar de grote bus te pakken die naar het vliegveld zou rijden..... die zou dus veels te laat vertrekken, ontdekten we toen we in de stad waren. Wij natuurlijk vliegensvlug op onze slippertjes naar de dichtstbijzijnde taxi-standplaats.

Hadden we eindelijk een taxi geregeld, wilde er nog een zooitje Venezuelanen mee, ook in dezelfde taxi. We hebben de taxichauffeur toch zover gekregen ons eerst weg te brengen, ookal waren we in de minderheid hahaha..Wij hadden haast :P

Toen we de boarding-passes hadden opgehaald, gingen we natuurlijk verder langs de douane, taxes betalen en door naar Immigratie..Bleek dat we de immigratiekaarten nodig hadden om naar Aruba ( het buitenland ) te gaan! En die lagen thuis...Wij allebei stressen natuurlijk, maar we mochten toch doorlopen. '' Als we de volgende keer maar de kaarten meenamen! ''

Voor de gate kwamen we nog mij lichtelijk ADHD-hebbende, stuiterende collega-piloot tegen. Hele aardige jongen, alleen een beetje druk soms haha. Hij zat op dezelfde vlucht, en heeft ons later in Aruba afgezet bij het Hotel, en savonds meegenomen op stap in de stad.

Het hotel was supermooi, en de mensen heel aardig. Ik heb zelfs nog een leuke Soca-cd gehad van 1 vd barmannen omdat ik de muziek zo leuk vond..Toch weer goed geregeld ;)

Smiddags zijn we even Oranjestad ingelopen,om de toerist uit te hangen. Veel dure winkels gezien ( o.a. Gucci, Luis Vuitton etc ). Alles is heel erg Amerikaans gericht, zoals we van te voren al hadden gehoord. Men spreekt meer Engels dan NL daar. Dat maakte ons wandelingetje er echter niet vervelender op. Ook hebben we nog lekker een broodje en toetje gegeten in een eetcafeetje.

Savonds zijn we lekker op stap gegaan, bij Carlos & Charlies. Het had toen al een paar keer zachtjes geregent, maar we stonden gelukkig droog.
Later had het zo hard geregent, dat alle straten blank stonden!! ahaha je kon zwemmen, want we zagen niet eens meer de bodem van de stoep toen we uit de auto keken. Echt bizar,maar aangezien er in Aruba zo weinig regen valt, hebben ze dus vrijwel geen putten of afvoersystemen voor dat water..

Zondags zijn we na een lekker ontbijtje naar de bioscoop geweest, en hebben we wat gegeten bij een Italiaans restaurantje,wat een soort lopend buffet had. Daarna nog even naar het casino geweest en toen was het alweer tijd om naar het hotel te gaan en de spullen te pakken.

Rond half 11 waren we na een goede vlucht weer op Curacao, en was het weekend alweer om.

De dag erna, op maandagavond ging Paulien weer naar huis. We hebben een superleuke 10-dagen week gehad ;) en de foto's liegen er ook niet om.

xxx

Laris

• 30 November 2007 - 19:39

Pien:

Jaaaaaaaaaaa... Het was SUPER :D

Moest je die foto van mij als barbaar er nou echt opzetten?:P haha

Groetjes aan iedereen daar! & een Kus van mij :)

• 30 November 2007 - 20:01

Cora:

Leuke foto's, wel weinig vlees hoor. Ik zie een bekende bar met strand.
    Nu weer even fanatiek aan de stage verder.
    Kusjes Moesje en Dad.

• 01 December 2007 - 15:53

Eline:

Heey Laris! Leuke foto's hoor (krijg er honger van!!) Vast heeeel gezellig geweest... :)

• 03 December 2007 - 16:03

Maiky:

dat eten ziet er echt heel lekker uit!!!
    leuk dat het leuk was

• 16 December 2007 - 17:20

Laura:

Jaja, jij bent aardig aan het genieten daar! :D
    Ga nog maar even door met genieten hoor ;) voordat je het weet, moet je het doen met 2 graden boven nul, 3 lagen kleding en ... ja, helaas .... school!

Have fun & take care! :D

-X-

• 24 December 2007 - 17:24

Laura:

Ik heb de BBQ overleefd! Haha :)!
    Geen verbrande plastic krukjes! ;)

Hele fijne Kerst en alvast een goede jaarwisseling toegewenst!

-X-

• 25 December 2007 - 14:26