nieuw nieuws - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Larissa - WaarBenJij.nu nieuw nieuws - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Larissa - WaarBenJij.nu

nieuw nieuws

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Larissa

16 November 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo mensen van het goede leven,

hier weer een teken van leven. Het is al meer dan 2 weken geleden sinds mn laatste berichtje dus ik heb wel weer wat te typen.

MIJN MOEDER IS GEWEEST! super leuk om dr weer te zien, en maar meteen misbruik gemaakt van de situatie en lekker een dagje vrijgevraagd EN gekregen.
We zijn natuurlijk elke dag uit eten geweest, omdat je niet doodgevonden wilt worden in de keuken bij mn kamer.
Verder natuuuurlijk de stranden bezocht en lekker gezwommen en genoten van de zon.
Op zondag een mooie eilandtour gemaakt, van oost naar west en alle plekjes gezien. Supermooi en veel foto's gemaakt natuurlijk. Zo hebben we o.a. een oud slavenhuisje gezien, super mooie stranden bezocht en gegeten bij 'Jaanchies ' ( Jantje ).
We zijn ook nog dinsdags naar het Sea Aquerium geweest, klein maar wel leuk voor een dagje uit.

Helaas ook wat minder leuk nieuws. Toen we zaterdagavond thuis kwamen nadat we met Marnie ( nicht die hier woont ) uit eten waren geweest, troffen we politie en veel mensen aan thuis.
Onze eerste gedachte..er is ingebroken!
Dit bleek niet het geval, wat het dan wel was?..

EEN DODE MAN aangetroffen in 1 van de kamers in het gebouw. Hij had voor 1 week de kamer gehuurd, maar toen ie 3 dagen niet gesignaleerd was heeft de huisbaas maar de politie gebelt. Hij had blijkbaar een overdosis drugs genomen.
Erg fijn, dus ik besloot maar dat het toch echt tijd was om te verhuizen.
Ik heb een leuke kamer gevonden waar veel andere studenten zitten, het zag er gezellig uit en ik verhuis deze zaterdag.

Ennn zaterdag komt Paulien ook op bezoek voor 10 dagen! We hebben dus geen last meer van die zeurende bazin van mn oude kamer hahaha die kan fluiten naar dr geld. Er komen natuurlijk veel leuke dingen op onze planning, zoals uit eten, uitgaan, zonnen en de hele mikmak..

Verder gaat het allemaal goed met de stage, bij mn eerste beoordeling heb ik een 7 gemiddeld gekregen! Kben er erg blij mee natuurlijk. Maar dat betekend ook dat ik alweer op de helft zit van mn tijd hier, het gaat zo ontzettend snel allemaal...

Nou mensen ik zal proberen wat nieuwe foto's erbij te proppen, zodat jullie weer wat kunnen bekijken.

groetjes en kusjes

  • 16 November 2007 - 17:18

    Pien:

    OMG ik wist het niet eens van die dode man :| Jakkes!
    Echt leuke foto's joh! Kan echt niet wachten tot ik er ben :D

    Tot morgennn :D

    Kus Pien

  • 16 November 2007 - 21:38

    Jeanine:

    Hee laris,

    Leuk joh dat je moeder ffies langskwam. Ziet er nog steeds mooi uit daar en n 7 klinkt goed(Y)

    En er gaan elke dag mensen dood he, t komt alleen wat dichterbij als je in hetzelfde appartement woont..

    Xx

  • 17 November 2007 - 19:41

    Soeppie:

    Hoi! nou ut kan nooit slechter zijn dan sea life, dat sea aqaurium denk ik, gister liepen we in delft en alles was afgezet door de politie. Een witte tent en jaja er is iemand vermoord!

    Maar ja, De groetjes weer kuskus

  • 19 November 2007 - 12:47

    Lauw:

    Leuke foto's! Ik ben helemaal verliefd op die zeeschildpad :)

    Veel succes met je stage! Voordat je het weet is het avontuur weer voorbij, geniet er nog maar even van! :D

    -X-

  • 21 November 2007 - 20:09

    Cora:

    Je bent vergeten om te schrijven dat je leguaan hebt gegeten. Iets wat ik niet durfde.
    XMoesje

  • 22 November 2007 - 09:57

    Gee X:

    Het lukte me niet om je oesters te laten eten, maar leguaan eet je wel :S

    Soep of stoba trouwens? :P

  • 03 December 2007 - 08:03

    Joop En Helma:

    Hai Larissa, gaat goed met jouw daarhe, leuk dat je moeder is geweest,wij zijn bij Sylvia geweest in China, wat die moeders al niet doen voor hun dochters he haha, nou veel plezier nog met je stage , groetjes van ons
    .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa

Op naar Spanje! hier ga ik een taalcursus volgen, 6 weken lang :) Larissa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 6873

Voorgaande reizen:

08 November 2009 - 19 December 2009

Spain 2009

06 September 2007 - 06 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: