euhh in de hoeveelste week zit ik? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Larissa - WaarBenJij.nu euhh in de hoeveelste week zit ik? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Larissa - WaarBenJij.nu

euhh in de hoeveelste week zit ik?

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Larissa

29 Oktober 2007 | Nederland, Amsterdam

Haayyy thuisfront,

hoe gaat het met iedereen? Hier is alles nog goed.

Ik weet dat het even geleden is dat ik een bericht geplaatst heb, maar ja nu heb ik dan wel weer wat te typen.

Ik was vorige week donderdag gezellig met mn roomie en mn mattie uit eten geweest, in Punda en dat tentje heet GoodFellas. Die Fella's die er in de bediening werken, zijn een beetje vreemd maar wel grappig. Het eten ging wel, vooral dat stokbrood met kruidenboter smaakte me erg goed.

Natuurlijk heb ik gewoon ook alle dagen keihard gewerkt in de airco en met mn computer (A) . Dodelijk vermoeid sleepte ik mezelf elke middag weer naar de bus van half 6.
Maar nu is toch eindelijk mijn auto gehuurd!! Het is een Daewoo Matiz, geen onbekende dus haha.

Hahaha vrijdag was de zus van mn mattie jarig, en hij vroeg of ik zin had om een keer mee te gaan. Ik mee natuurlijk, benieuwd naar zo n verjaardag in Curacao.
Er kwamen nog wat mensen, en toen werd er net als in Nederland gezongen en taart gesneden. Daarna ging er lekker hard een muziekje op in de woonkamer, en ging bijna iedereen buiten zitten.
Tafeltje erbij, stoeltjes en de Domino-stenen..! haha de hele avond zaten mensen Domino te spelen, er werd vlees gemaakt in de keuken en bier etc gedronken. Heel gezellig avondje dus :)

Zondag naar Caracasbaai en JanThiel geweest, en zaterdagavond naar MamboBeach. Jammer genoeg ging het zaterdagavond regenen en onweren, het was dus niet echt heel druk met uitgaan. Wel supermooi om die bliksem langs de zee te zien, vanaf het strand is er natuurlijk niets wat in het zicht staat, dus je ziet langs de hele waterlijn die flitsen.

Zo dat was het weer even, kijk lekker naar de foto's en tot snel

xxx

Laris

  • 29 Oktober 2007 - 14:31

    Jeanine:

    Hee laris,

    Benk nou de eerste met mn reactie?

    Tsja dat harde werken moest toch een keertje gebeuren he, gelukkig heb je daarnaast genoeg ontspanning in alle leuke nieuwe plekjes.
    Mooie foto's!

    Succes weer verder, Xx

  • 29 Oktober 2007 - 15:04

    Eline:

    Wat ben ik toch jaloers.... sta jij daar lekker in je topje en rokje! Terwijl ik m'n handschoenen alweer uit de kast heb moeten toveren en 's ochtends al rillend op het station wolkjes sta te blazen! (Oké, misschien overdrijf ik een klein beetje.. maar ik blijf jaloers haha!)

    Nouja... GENIET ER VANNNN!! ;)

  • 29 Oktober 2007 - 19:34

    Cora:

    Hallo meisje,
    Wat een leuke foto's. Eindelijk een auto om op verkenning te gaan. Zorg je wel dat de wolken weg zijn als ik kom.
    Tot gauw,

    MoesjeXXXXXX

  • 30 Oktober 2007 - 19:01

    Soeppie:

    Hoi meid. heb je zelf ook domino gespeeld dan hihi. Leuke foto's weer. Maar goed. Tja en dat werken....blijft onnodig vind ik zelf whahah maar gelukkig heb je nu je autootje!
    Have fun meid
    xxx soeppie

  • 03 November 2007 - 11:38

    Pien:

    HOi!

    Klinkt als een gezellig weekend!! Ik vind je auto very cool ;)...

    Liefs & Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa

Op naar Spanje! hier ga ik een taalcursus volgen, 6 weken lang :) Larissa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 6872

Voorgaande reizen:

08 November 2009 - 19 December 2009

Spain 2009

06 September 2007 - 06 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: