Paulien op bezoek! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Larissa - WaarBenJij.nu Paulien op bezoek! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Larissa - WaarBenJij.nu

Paulien op bezoek!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Larissa

21 November 2007 | Nederland, Amsterdam

Hey allemaal,

sinds zaterdag woon ik nu op mn nieuwe adresje. Die middag snel al mn zooi in de kamer gedumpt, om vervolgens naar het Airport te scheuren.

Om kwart over 5 zag ik Paulien weer na ruim 2 maanden..! Echt super leuk om dr weer te spreken :D

Savonds zijn we lekker uit eten geweest bij Wilhelmina Cafe ( waar mn baas later over zei dat ie me had zien zitten hahaha )
Ook maar meteen even naar Mambo Beach gegaan, maar voor het feesten echt begon zijn we naar huis gegaan wegens instortings-gevaar.

Zondag heerlijk op het strand van Kontiki Beach gelegen, en lekker bruin geworden. We zijn savonds gaan BBQ-en bij Mambo Beach...die spiezen daar waren echt monsterlijk groot..!!! haha foto's volgen. Het was trouwens wel super lekker :p

Natuurlijk werd het Happy-Hour bij Wet&Wild niet overgeslagen, we moesten natuurlijk wel profiteren van die spotgoedkope drankjes.
Later in de avond werd het heel druk, ook al was het zondag. Supergezellig allemaal.

Maandag heb ik natuurlijk keihard gewerkt. Toen ik thuiskwam, zijn Paulien en ik wat gaan eten bij de Pizzahut. Eenmaal thuisgekomen troffen we allemaal mede-bewoners aan bij de grote tafel buiten. Wij zijn dus ook maar gezellig aangeschoven om iedereen een beetje te leren kennen.

Later die avond begon het hoor, de harde kern ( ik, paulien, 4 gasten en later nog 2 meisjes ) gingen 'Mexen'. Een spelletje waarbij je alleen 2 dobbelstenen gebruikt, en het komt er op neer dat de verliezer van elke ronde een shotje alcohol moet nemen. En bij 31 word ook iemand uitgekozen die meteen een shotje moet nemen. Bij elke 21 die gegooit word, komt er een shotje bij voor de verliezer van die ronde...Ging lekker snel dus!

Aangezien die jongens bier dronken, en wij dat niet zo zagen zitten hebben we maar een fles martini erbij gepakt.
Na een paar uur dobbelen was de fles leeg en stonden er ongeveer 3 lege treetjes aan Polar-blikjes bier op tafel. En gelachen dat er werd ahahaha ( foto's volgen weer! ).

Helaas moest ik de dag erna gewoon weer werken, dus rond half 12 zijn we maar naar de kamer gegaan.

Nou alles gaat dus nog goed, dit weekend gaan Paulien en ik naar Aruba voor 2 daagjes!

tot snel allemaal

xxx

  • 21 November 2007 - 17:30

    Laura:

    Have fun in Aruba!!! :D

    -X-

  • 21 November 2007 - 17:31

    Emmetje:

    zo te horen ga je helemaal los daar...en hoe gooi je 31/21 met twee dobbelstenen?>

  • 21 November 2007 - 17:35

    Larissa:

    @ emmetje:

    Het hoogste getal word een tiental, het 2e getal gewoon zichzelf. En een dubbel getal, bv 2 vijven, word 500 :D

  • 21 November 2007 - 18:44

    Soepje:

    instortings gevaar????
    Lekker dan!
    hihih

  • 21 November 2007 - 19:00

    Ajlina:

    Larissa, Paulien en Martini...
    Onafscheidelijk trio!

    Have fun!!!

  • 21 November 2007 - 19:42

    Dad:

    leuk verhaal alcoholmisbruik wat komt er van je terecht??????

  • 22 November 2007 - 09:59

    Gee X:

    Paulien heeft nu al slechte invloed op je zie ik. Als ze terug is heeft ze een probleem :D

  • 25 November 2007 - 11:49

    Jeanine:

    Mexen in het zonnetje? Ga mr gauw bijkomen op Aruba :P

    Have fun meiden!
    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa

Op naar Spanje! hier ga ik een taalcursus volgen, 6 weken lang :) Larissa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 6866

Voorgaande reizen:

08 November 2009 - 19 December 2009

Spain 2009

06 September 2007 - 06 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: