verbrand,verveld,op jacht etc.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Larissa - WaarBenJij.nu verbrand,verveld,op jacht etc.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Larissa - WaarBenJij.nu

verbrand,verveld,op jacht etc..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Larissa

13 Oktober 2007 | Nederland, Amsterdam

Hey luitjes,

hier weer een nieuw berichtje. Hoe gaat het in Nederland, hier gaat alles weer goed.

Ik was afgelopen zondag gezellig met mn amiga naar Mambo beach geweest, van 11 tot half 3 ongeveer. Toen kreeg ik ergens een seintje van mn lichaam dat ik beter uit de zon kon gaan..Nou ik heb het geweten de dagen erna! Toen ik maandag helemaal rood en verhit op mn werk kwam, werd ik even later naar huis gestuurd om mn huid rust te geven en goed in te smeren.

Donderdag ben ik weer gaan werken, dus toch nog even 2 vrij normale dagen.

Donderdagavond besloten ik en mn roomie maar eens op ratten-jacht te gaan. Aangezien we al een paar keer onaangenaam verrast waren door dit beest wilden we nu wel eens testen of ie ook echt een permanente inwoner was van Studentenhuis Dies Tres.
Rond half 12 snachts hebben we 2 ' balchi di carni' ( gehaktballen van Louella waaraan we dachten dood te gaan als we ze echt zouden eten) voor zijn hol onder de tegels gezet.
Fototoestellen gepakt, en op de trap naar beneden kijken wanneer de rat zou komen.

En ja hoor, niet lang erna kwam er voorzichtig iets onder de tegels vandaan!!! En niet zo n kleintje ook ( foto's volgen!! )
Whaha echt te vies maar ook wel grappig om het van veraf te zien.
De volgende ochtend waren de ballen overigens helemaal verdwenen van de aardbodem...

Sinds vandaag hangen de vellen op mn lichaam, mn voorhoofd was deze week al verveld en is nu dus redelijk normaal. Hopen dat de rest ook snel weer goed en normaal is. Volgende keer pas ik wel beter op haha.

Verder hebben we onze gastvrouw gebeld, en vriendelijk een lijst met punten doorgegeven wat ons dwars zat. Denk hierbij o.a aan:

-ratten en mieren die zich op of in het gasfornuis bevinden

-internet wat al 6 weken geleden er zou moeten zijn

-sleutels van de keuken die nog niet gegeven zijn

etc etc etc etc..

Ik vind het heel erg jammer dat ik niet bij de verjaardagen van mn zusje ( 18 !!! ) en mn oma (78) kon zijn. Allebei nog heel erg gefeliciteerd en ik hoop dat de kaarten leuk waren. Ik heb af en toe best een beetje heimwee, en ik zou met de feestdagen best wel thuis willen zijn met iedereen. Maar ja verder gaat alles zn gangetje hier, ik zal binnenkort wat foto's erbij zetten.

Dit was het weer even, veel lees plezier en tot snel

-xxx-

  • 13 Oktober 2007 - 19:58

    Ajlina:

    Auch!!!

    xx

  • 13 Oktober 2007 - 20:02

    Soeppie:

    ieuw!! en waar is die rat nu dan?
    hopelijk is het vervellen gauw voorbij!
    xxx

  • 14 Oktober 2007 - 01:58

    Lauw:

    Zonde van die gehaktballen..... ;)

    -X-

  • 14 Oktober 2007 - 19:11

    Cora:

    Wij vinden het ook jammer dat je niet op de verjaardagen kon zijn,maar het kon niet anders. Met je kaarten heb je de jarigen in iedergeval blij gemaakt.Voorzichtig in de zon. Je moet een bord "verboden voor ratten"maken. Misschien helpt het.
    Groetjes Moesje

  • 18 Oktober 2007 - 17:54

    L En C:

    Hallo larissa,

    Hoe is het daar, lekker warm zeker?.
    Ziet er wel gezellig uit he.
    maar die ratten lijken me niks, eng hoor.
    ik hoor dat je met de feestdagen niet thuis bent. jammer he.
    maar er komen goede tijden hoor.
    ga maar lekker genieten van alles en tot ziens.

    groetjes l en c

  • 18 Oktober 2007 - 18:37

    Larissa:

    @ I en C

    wie zijn jullie haha :p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa

Op naar Spanje! hier ga ik een taalcursus volgen, 6 weken lang :) Larissa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 6874

Voorgaande reizen:

08 November 2009 - 19 December 2009

Spain 2009

06 September 2007 - 06 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: